Job 36 van 85


Report this listing

Solliciteren



Boekhouder in bedrijf Aarschot


Functie

Onze klant zoekt een extra medewerker voor zijn boekhouder afdeling! Als boekhouder zal je helpen met onder andere:

  • Aangiftes van BTW, vennootschaps- en personenbelasting
  • Opmaak van tussentijdse - en jaarbalans
  • Rapportering op maand- en kwartaalbasis
  • Jaarrekeningen opstellen

Je komt terecht in een KMO die vooruit wilt gaan en een gezonde toekomst tegemoet gaat!

Lees zeker verder als dit je al interesseert!

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma boekhouden of fiscaliteit.
  • Je spreekt vlot Nederlands en een beetje Frans. Stel dat je Duits kan, is dit een pluspunt!
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

  • Je krijgt de mogelijkheid om in een bedrijf te stappen dat vooruit wilt en waar jij een belangrijke schakel kan in worden.
  • Een tewerkstelling in een financieel gezond bedrijf
  • Een takenpakket met ruime verantwoordelijkheden
  • Maaltijdcheques van 6€/dag
  • Een aantrekkelijk bruto maandloon tussen 2600 en 2900€, dit is bespreekbaar  aan de hand van jouw ervaring

Voel je je aangesproken tot deze functie? Solliciteer dan hier met je CV!

Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons even op te bellen op 016 68 98 00 of stuur ons een mail naar actief.aarschot@actief.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht